Zlatan

Sitter och bläddrar lite sportbladet. Eller, egentligen inte eftersom jag läser på nätet. Men det är ju så man säger. Bläddra lite i en tidning. 

Apropå tidning ringde en okänd dam hem till mamma idag och jag svarade: 

- Aa, det är Jon

- Ja, hej. Vi har inte fått någon tidning idag vi e, så det bore bra om ni kunde köra hit en nu. 

-Jahaaa... (Vid det här laget tänker jag naturligtvis så det knakar..vad fan har jag att göra med hennes jävla tidning liksom?)

-Fixar du det då?  

-Nä ,men nu är jag inte riktigt med..

-Nä, men gud har jag inte kommit till Ljusnan?

Och så var det med det. En felringning som orsakde en hel del förvirrelse.


I alla fall. I Sportbladet går det att läsa Simon Banks krönika om Zlatan där han säger att "det finns ingen större", det går även att läsa anfallskollegan Crespos hyllningar till my man Ibra, samt att över 70% av Sportbladets läsare tycker Zlatan är bäst i världen just nu.

Jag tänkte bara stämma in i hyllningarna.

Tittade på Inter-Parma igår och Zlatan vände underläge till vinst under matchens sista tre-fyra minuter. Förutom några felpass så var han kung resten av matchen också. Han får det att se så enkelt ut, och han gör det mot 4-5 man varje gång.

Det är inte ofta jag vänder mig till han däruppe men i juni ska jag tammefan be om att få se Zlatan precis lika bra i den gula tröjan som han är i Inter just nu. Då kommer det bli ett roligt EM.



Bäst? Fooo shooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara instämma! /El grande Cottone

2008-01-22 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0