Victory!

Rengsjöpöjkarna levde upp till förväntningarna och bärgade segern i KM i lördags. Otroligt tråkigt att jag inte kunde vara med.

Landslagsdebut för Johan igår. Synd att han fick 20 minuter bredvid Dusan Djuric. Fattar inte riktigt hur den jäveln kan få så mycket cred som han ändå får. Nu har han gnällt om att bli utlandsproffs i flera år och nu när han väl blivit det, om än i den otroligt mediokra Schweiziska (vilken jävla tungvridare..) ligan snackar han om att han ska vidare om ett år. Sure, han har haft några fina pärlor från 30 meter men mer än så tycker jag inte det är. Det tyckte jag man såg igår också. Sen är han ju så otroligt jävla självgod och får förmodligen resning när han tittar på sig själv i spegeln och såna personer har jag inte mycket för...

Det är inte Johan jag snackar om för er som inte fattade det. Vi gillar Johan. Vi gillar inte Dusan Djuric. Okej?  


12.29 nu. Om en och en halv timme får vi se hur bra det går att läsa in en högskolekurs under en helg. Jag ger mig själv 15-20 % chans att fixa den...hyggliga odds ändå med tanke på att jag förutom helgens plugg bara har en och en halv föreläsning i ryggen.


En timmes till hetsplugg nu...supply-chains, enterprise systems, business process redesign, knowledge management, desicion support systems, systems development life cycle och allt annat skit ska mosas in..


Saknar dig Hanna

P


Kommentarer
Postat av: lucas

men du, sånt där läste ju jag i höstas, det är viktigt med informationssystem vettu i företag och organisationer... men alla dessa förkortningar: TPS, EDI, CIM, MIS, DSS å varför inte RFG? Livscykelmodellen, mums!

2008-01-15 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0