NinjaJon

Skillnaden mellan dig och mig Lucas är väl att du tycker att dom där jävla informationssystemen är någorlunda intressanta...eller? Fyfan säger jag.fick helt plötsligt otroliga mängder respekt för dina studier! Det gick rätt kasst på tentan iaf...trots att jag laddade med Blues gamla goding Mot Alla Odds! Blir nog omtenta på den...

02.49 nu och jag har precis avslutat dagens pluggande. Upp vid åttabläcket och fortsätta imorgon. Tuffa tider.

Lite annat än plugg har det dock blivit idag. Spelade in en film - NinjaJon! För mig hör den hemma på samma hylla som John Woos rullar, och jag hoppas genom publiceringen på youtube få mitt stora brejk.

Bjuder naturligtvis på den här också. Notera ninjafrissen, den otroligt maffiga kroppshyddan (sagt med en nyyypa självironi) och naturligtvis flämten som tar intensiteten till en helt ny nivå...

Det strular sig naturligtvis så ni får länken istället. Håll till godo och se för fan till att ge mig lite cred när ni ändå är där ...

http://www.youtube.com/watch?v=FAvRqB5odrw


Vad fan säger du om den jäveln Orvar? Det luktar väl fem stolar...







Kommentarer
Postat av: lucas

där skrevs filmhistoria. vi gör en ninjawakeboardkillerafteracoupleofbeers-film i sommar.

2008-01-16 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0