Cabeza Loco

Fel dag att vara fyllesjuk idag. I övermorgon är det tenta och jag har endast skummat igenom en sammanfattning och några slides från föreläsningarna. Om jag inte lyckas med något stordåd blir jag nog tvungen till att göra min första omtenta...

Trevlig kväll igår dock. Galenpanna var succé, även om grabbarna underkände mitt svar "Runar Sörgaard vid Operahuset" när det korrekta var "Runar Sörgaard vid Operahuset i Sidney". Lite petigt där...man vill ju alltid vinna och det där kändes lite som att bli bestulen på bucklan...nobody likes a smart-ass.

Har sett hela första säsongen av Californiacation nu också. Det blev bara bättre och bättre vilket tyvärr bara betyder att jag får må psykiskt pga av längtan till sommaren då nya avsnitt kommer. Precis som med Entourage alltså. Vilken sommar....

image91

image92

image93


Dusch, pizza, plugg nu.. Piiiiis!

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0