Joseph Vitarelli?


Hade en sån här otroligt jobbig natt med bara en par, tre timmars sömn inatt. Dyngtrött nu. Grabbarna har styrt upp fest här ikväll och även sagt till folk att det är "Jons avskedsfest". Vafan!

Jag skulle ju vara nykter?

Det tänker jag fortfarande..dricker någon mellanöl och minglar för trevlighetens skull. Ingen utgång...



För att undvika Entourage-abstinens har jag gett mig in ett projekt som har visat sig lite tuffare än väntat. Har tänkt spåra upp all musik från alla avsnitt och göra en liten samling. Går helt ok..mycket feta låtar.

Men såna här okända jävlar sätter ju käppar i hjulen efetrsom dom inte går att få tag på nåstans. Vem fan är till exempel Joseph Vitarelli!?


Nu har jag tänkt börja packa. Sen tycker grabbarna att jag måste städa vår äckeltoa innan jag drar också (jag är den enda av oss tre som inte genomfört det skitarbetet än..) så jag läre väl ta tag i det...

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0